Padarīs Jūsu plānošanas procesu efektīvāku, dos iespēju ietaupīt laiku un izvairīties no kļūdām, vienlaikus ļaujot izsekot izmaiņām jūsu budžetā.
Risinājums būs noderīgs
Risinājums būs noderīgs jebkuram komercuzņēmumam vai valsts organizācijai, kuru plānošanas procesā iesaistīti pieci vai vairāk cilvēku. Uzņēmumiem, kuriem ir būtiski sekot izmaiņām budžetā nedēļas, mēneša vai gada griezumā un, kuriem sarežģījumus sagādā plānošana izmantojot tradicionālās «Excel» izklājlapas.
Ieguvumi biznesam
Jūs varēsiet pilnveidot plānošanas procesu, izvēloties augšupēju (bottom-up) vai lejupēju (top – down) pieeju. Būs iespēja izsekot katras nodaļas/personas plānošanas uzdevumu progresam, sekot izmaiņām un to veicējiem, apstiprināt vai noraidīt izmaiņas, salīdzināt ar līdzšinējiem rezultātiem un perspektīvām, plānot un testēt dažādus scenārijus, kā arī izsekot sniegumam attiecībā pret budžetu, izmantojot centralizētu, drošu un mūsdienīgu tīmekļa saskarni lokālajā vai «mākoņu» datu bāzē.
Risinājumā iekļauts
Mūsu eksperti palīdzēs novērtēt jūsu līdzšinējo plānošanas procesu un izmantotās veidlapas. Sagatavos ieviešanas plānu un piedāvās pilnu programmatūras risinājumu piegādi un ievietošanu jūsu datu bāzē. Ja nepieciešams, integrēs jūsu paziņojumu datu avotus.